torsdag 7 april 2011

Tjockiskänslan tillfälligt bortblåst

Idag har jag inte känt mig tjock faktiskt, vilket är en ovanlig känsla för mig. Jag brukar ofta känna mig uppsvälld i alla fall nån gång under dagen. När jag tittar mig i spegeln, vilket händer en del när jag känner mig mindre tjock, ser jag att magen fortfarande dallrar när man klappar på den. Men jag ser inte direkt tjock ut. Härligt! Kanske klarar jag mig igenom min förkylning utan att vikten tar alltför stor skada? Jag känner mig nästan sugen på att väga mig imorgon bara för att se om jag ligger på samma som innan, eller om det har skett någon förändring. Jag har ju försökt att fokusera på kosten nu när jag är sjuk, så att jag inte ska tappa allt det jag har kämpat för.

Nej, nu börjar jag bli hungrig och gäspningarna kommer allt tätare. Sambon, mr D och mr T har redan gått och nannat. Det är faktiskt dags för mig att också göra det. Håller tummarna för att jag ska få en dag utan tjockiskänsla även imorgon! Vore faktiskt sjysst om den kunde stanna för evigt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D