söndag 10 april 2011

Dags att komma igång igen

Var ute på långpromenad när jag frågade sambon om när man kan börja träna igen efter att man har varit sjuk, hur lång tid ska man liksom vänta? Tills man är helt frisk, eller? Han sa att man kan börja träna långt tidigare än vad man själv tror. Att man bör lyssna på kroppen och träna liksom för att hålla det man har gjort tidigare i schack. Jag har inte tränat på 1,5 vecka nu. Min förkylning är på upphällningen, tror jag. Är fortfarande snuvig, behöver snyta mig då och då och använda Nezeril litegrann, men tycker inte att det är så farligt. Jag tror därför att det är dags att komma igång igen. Får ta det lugnt och försiktigt till att börja med, kanske starta med crosstrainern ikväll. Men sen, snart, då vill jag ut och springa med min vän N!!! Längtar faktiskt, vilket är ganska makalöst och rent ut sagt lite fantastiskt för att vara mig! Glädje över att jag känner så! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D