fredag 1 april 2011

Vill inte

Här precis gurglat saltvatten för att farbror J säger det är bra, ätit ett mumsigt päron med keso för att man ju ska äta mellanmål, samt hällt i mig en halvliter med vatten för att sambon säger det är bra. Allt i ett desperat försök att behålla hälsan! Saltvatten ska ta död på bakterierna i halsen, vattnet ska göra så att jag kissar ut alla sjukdomsbakterier. Frukten med keso är en strävan mot en lite mindre Sara framöver. Suck, nu vill jag vila, men nehej då måste jag först göra nr 1, sen vill väl sambon ha hjälp med tvätten och sist men inte minst ska den här sjuka, lite för stora Sara åka till jobbet. Usch då, så mycket jag kan tycka synd om mig själv... Skapar jag tråksår i ögonen på er nu, mina kära läsare?
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D