fredag 1 april 2011

Promenad istället för träning

Ok. Nu försöker jag lyssna på min hals som säger "aj, ont" till mig. Planen var ju egentligen att löpträna intervaller med sambo och vovve på morgonen, men det satte halsen stopp för. Jag behöver ju inte utmana ödet. Istället beslöt vi oss för att ta en lång promenad istället för att kompensera. Vi var ute i nästan 2,5 timme. Det blev totalt 11,52 km enligt min Runkeeper PRO! Trodde inte det skulle bli så långt, men är glad att vi spräckte milen! Benen som kändes tröga från början är trötta nu, men det känns skönt. Jag har inte fått svettats för mödan, men jag känner ändå av att jag har gjort något. Nu känns det som att jag hade kunnat somna, för ögonlocken är tunga och huvudet känns proppat med nånting. Mår inte helt på topp och ska försöka att inte ignorera den känslan under dagen. Behöver piggna till eftersom jag jobbar ikväll/natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D