torsdag 14 april 2011

Inspiration för förändring

Jag vet inte om alla har sett att jag har en rubrik i högerkanten som heter Ledord? Dessa ledord är sånt som jag tycker inspirerar mig i min förändring. Så här kommer de i ett inlägg också:
  • Transformation - det är dags att utmana mig själv
  • Självdisciplin - att inte falla för frestelser, utan rädda mig ifrån ondo
  • In a healthy body - a healthy Spirit
  • Jag är ansvarig för mina egna val.
  • Allt jag behöver för att komma i form är mig själv.
  • Självömkan leder bara till misslyckande.
  • Begränsningar sitter i huvudet.
Den sista är också den nyaste och är inspirerad av dagens Jobbjägaren-avsnitt. Jag hoppas att jag med detta inlägg också kan inspirera någon annan. Kanske har du någon bra inspiration som du vill dela med dig av? Kommentera gärna och dela med dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D