onsdag 6 april 2011

Promenera funkar

Det känns rätt trist nu när jag är sjuk och inte får träna... Blir orolig över om jag kan hålla vikten när jag inte får ta i och svettas ordentligt. Vill ju även gå ner i vikt, men vågar inte kolla vad vågen säger just nu. Ska vänta tills jag är frisk och kommer igång igen med träningen. Men promenera kan jag ju göra! Mr D behöver komma ut och då kan jag passa på! Idag när jag börjar senare på jobb tog vi två en promenad på 5 km. Inte överlångt, men vi var ute i nästan 1,5 timme i alla fall. Jag fick röra lite på fläsket, även om det blev många nos-, kiss- och snytpauser på vägen. De första två var mr D och den sista jag som behövde. ;)

2 kommentarer:

  1. Promenader kommer man långt med, även på vågen.

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera
  2. Det är det jag hoppas på! Tack för peppen! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D