onsdag 27 april 2011

Testpilot kanske?

Fick ett tips av min kompis om att Smartson Testpilot sökte folk för att prova på Findus Green Deli. Jag tyckte såklart det lät spännande och hakade på! Findus Green Deli är ett alternativ till den vanliga salladen som man brukar ha till maten. Det är ju alltid spännande att testa nåt nytt! Kanske kan detta vara ett bra alternativ till den vanliga salladen när man inte känner att man orkar skära en massa grönsaker? Då har man det liksom lättillgängligt i en färdig påse och behöver bara steka på det! Jag är nyfiken! Jag vill definitivt prova! Nu hoppas jag på att kunna bli en av de 200 personerna som får hämta ut en påse i en butik OCH blogga om det! Håller tummarna!

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Nu har jag också anmält mig. Man behöver variation, och jag älskar ärtor tex.

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera
  2. Varsågod! Kul att kunna tipsa om nåt bra! :D

    SvaraRadera

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D