måndag 18 april 2011

Trött måndag

Passade på att träna på morgonen idag. Har ju semester hela denna vecka. Tog mr D på en joggingrunda. Pausade vid ett par bänkar för lite pushups och dips, gjorde några situps också när jag ändå hade stannat. Nu låter det ju som att vi hade en kanonrunda idag jag och mr D, men det hade vi inte. Båda var ofokuserade i sitt springande. Mr D stannade typ varannan meter kändes det som och sinkade mig mycket på slutet för att han var seg. Jag kände mig trött och stum i benen, stannade till ett par gånger utan att mr D behövde göra sin business och utan att det fanns en enda bänk i närheten. Trist att rundan inte kändes bra, men jag sprang i alla fall.

Efter träningen, eller egentligen hela dagen faktiskt, har jag varit enormt trött. Så där så att jag får sömnsmak i munnen fastän jag inte har sovit och ögon som bara vill sluta sig hela tiden. Jag har varit lättretlig och känt att tårarna inte har varit långt borta flera gånger. Blir helt trött på mig själv, för jag har inte gjort så himla mycket idag: tränat, tvättat, ätit, fixat med bilder i datorn. That's it. Jag har inte ens bloggat förrän nu. När sambon kom hem och tvätten var uppburen till lägenheten gav vi oss av till Forex för att växla pengar inför Köpenhamnstrippen. Vi kom precis hem därifrån. Mina ben är fortfarande supertrötta, precis som resten av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D