lördag 23 april 2011

Motion i solen

Ställde klockan på 8 imorse med baktanken att jag skulle träna, ut och jogga med sambon och mr D. Mr D hänger ju på oavsett när, det vet jag ju, men med sambon är det lite svårare. Han är lite gnälligare, måste äta frukost, måste vakna. Men vi blir ju upphämtade av din mamma kl 11 för att åka till min mamma och fira påsk! Innan dess ska vi ha kutat omkring, duschat av oss svetten, göra oss iordning, packat ihop det vi ska ha med oss och vara redo att åka! Gå själv då, säger han. Vi får se hur det blir, om han följer med eller inte. Jag måste ju också äta nånting innan jag springer också, har hört att man inte ska springa på fastande mage. Därför blir det en lätt första frukost, så ska jag försöka äta nåt mer när jag kommer hem:


Här är jag, redo att bege mig i min nya träningsoutfit. Försöker hålla in den envist putande magen så gott det går för att se så fin ut som möjligt för er.


Men innan jag beger mig ska jag som sagt äta. Godmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D