måndag 18 april 2011

Raw Food House


Idag när jag och sambon gick till Forex för att växla pengar passade vi på att än en gång gå förbi nyöppnade Raw Food House på Friisgatan. Jag kände att jag ville ge dem en andra chans eftersom jag blev så besviken på det jag köpte där häromdagen. Idag ville jag testa deras blåbärsremmar som de hade där förra gången. Idag var det dock hallonsmak som gällde. Sambon blev sugen på att testa en smoothie också, blåbär var smaken vi valde. Jag tyckte remmen var jättegod med massor av smak. Sambon blev inte lika förtjust, men ville ändå ha. Vi tyckte båda att banansmaken tog över i vår smoothie, man kände inte av blåbärssmaken ordentligt. Trots detta tyckte jag om den. Deras bakelser idag såg supergoda ut och jag känner att jag måste dit och fika någon dag med nån som känner sig manad. Måste ju testa om det är lika gott som det ser ut, eller om det smakar lika illa som det vi köpte sist (förutom dunderbollen då som var helt ok).

Trots både positiva och negativa smakupplevelser så vill jag ändå rekommendera alla som är nyfikna att gå dit och testa stället! Sen får ju var och en avgöra om raw food faller en i smaken. Atmosfären är mysig och för den som vill fika nyttigt är detta the place to be!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D