onsdag 13 april 2011

Trögstartad

Idag ville jag bara inte, jag ville inte träna alls. Fick bråka med mig själv inuti mitt huvud för att byta om, för att börja träna, för att fortsätta träna, ja hela vägen faktiskt. Så himla jobbigt... Nu märker jag av sviterna av sjukdomspausen, att jag liksom har vant mig av med att träna. På morgonen är det en annan sak, när jag är pigg och alert. Då kan jag känna suget efter att svettas, anstränga mig. Men nu på eftermiddagen/kvällen när jag är trött efter ännu en hektisk dag på jobbet och med kvällsmaten i magen är det skitsvårt att hitta motivationen. Usch, blir förbannad på mig själv! Utan motivationen pushar jag mig inte tillräckligt heller. Lite träning blev det dock. En stund på träningsmattan med olika övningar, lite styrka med gummibanden och 30 min på crosstrainern utan full speed. Jaja, jag har i alla fall tränat nånting. Får väl ta det. Men jag är inte nöjd med min prestation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D