söndag 13 februari 2011

Blåsigt värre

Var ute och sprang med min kompis idag igen. Det blev 5,44 km på 40:16 min. Det kändes gött efteråt med var rätt så tungt i genomförandet. Det blåste mycket idag och det var som om vi hade motvind hela vägen. När jag kom hem kollade jag upp vad som hände på bodyrock och genomförde deras Easy Does It Challenge från 12/2. Dagens utmaning var egentligen bara 30 min med hopprep, men eftersom jag inte hoppar hopprep inomhus körde jag 30 min hopp inspirerade av Zuzanas workouts, utmaningar, samt dans. Kom på ännu en artist som jag gillar att träna till och som jag faktiskt har tränat till förr, men glömt bort - Cascada. Det blev en härlig 30-minuters utmaning till den musiken! Jag hade kunnat hålla på ändå längre. Avslutade med lite situps. Nu på eftermiddagen har jag och sambon varit ute på en längre promenad med vovven, det blev drygt 4 km. En kall promenad, brrr, det blåste fortfarande massor ute. Var helt nedkyld när vi kom hem igen. Nej, vädret var betydligt bättre igår, men jag är nöjd med min träningsinsats i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D