söndag 6 februari 2011

Nöjd igen!

Efter de senaste dagarnas svacka kände jag idag att jag verkligen behövde ta mig själv i kragen så att jag inte tappar mitt engagemang i min nya livsstil. Jag tycker jag har gjort det med bravur denna söndag (ja, jag väntade inte tills måndagen anlände)! Var ute och sprang med min kompis enligt planen, det blev drygt 4 km. Samma runda som innan. Sen ville jag inte sluta där utan gjorde bodyrocks New 300 Rep Workout från 5/2 samt 20 min cardio i rätt bra fart på min crosstrainer. Fick ett sms från en kompis under tiden, hon undrade om jag inte kände för en promenad med hunden på eftermiddagen. Såklart jag gjorde! Skulle ju ändå ut med honom och hade tänkt ta en lite längre tur. Det blev drygt 5 km och var så himla mysigt! Jag gillar att göra hundpromenaderna till sociala tillfällen med mina vänner! Då märker man knappt hur långt man går. Allt som allt tycker jag att dagen har blivit mycket lyckad och att jag om jag fortsätter i den här takten definitivt har tagit mig upp ur svackan som jag halkat ner i de senaste dagarma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D