söndag 20 februari 2011

Ofrivillig träningsfri dag

Dagen har flugit förbi! Jag har latat mig mycket. Sett på film, gått promenader med vovven. Just nu bakar jag och sambon pizzabullar baserade på dinkelmjöl. Träning har det dock inte blivit av... Planen var dock hela tiden att jag skulle träna. Jag blir lite orolig. Imorgon är det måndag, vägningsdags. Kommer jag att ha gått upp i vikt? Jag vill verkligen komma under 70 kg...

Anledningen att jag har fallerat i min träningsrutin idag? Jag lät Brutus komma in, godtog alla mina undanflykter till varför jag inte bara satte igång och tränade. Jag har haft en arbetssam vecka, jag orkar inte, det är synd om mig så jag behöver vila, jag förtjänar lite vila, lugn och ro. Huvudvärk, knäont, trötthet. Alla undanflykter jag kunde komma på.

Nu gäller det att inte fortsätta i den trenden. Idag vann Brutus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D