onsdag 16 februari 2011

Stressig vecka

Den här veckan är nästan bara jobb, jobb och jobb. Stressen bygger på och jag träffar i princip inte min sambo. Det blir mest hej och hejdå, eller godnatt som vi säger till varandra. Det känns jobbigt, jag saknar honom när det är såhär. Efter idag har jag hälften av arbetsveckan kvar, sen nästa vecka hoppas jag att det inte blir lika jobbigt som den här veckan. Jobbtiderna antyder att det blir lite bättre i alla fall.

Idag börjar jag senare på jobbet, så min träning har fått klämmas in på förmiddagen. När jag nu skriver detta är jag stressad över att jag måste hinna duscha och klä mig och åka hemifrån om en halvtimme. Men bloggen måste ju också hinnas med! Det blev bodyrocks Born This Way Workout från 14/2, lite situps och 20 min cardio på crosstrainern. Ville egentligen köra 30 min, men tiden räckte tyvärr inte till. Detta i stil med resten av veckan = stress, stress, stress = tidsbrist till allt.

Nu ska jag ta en snabbdusch så att jag hinner iväg till jobbet i tid! Stress, stress...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D