torsdag 10 februari 2011

Lite bättre än inget

Med ökad stress har jag fått minskad motivation. Brutus håller verkligen på att bryta igenom mina försvarsmurar. Jag har börjat bli riktigt sugen på godis och häromdagen var det pizza som lockade. Har massor att göra på jobbet. När jag kom hem lagade vi mat (åt 2 nutellamackor i efterrätt också, inte bra), sen har jag bara varit så himla trött. Vid 21-tiden började jag äntligen förbereda mig för träning. Tänkte köra en bodyrock workout, men kände direkt av det i knäna. Istället körde jag situps i olika variationer, sen blev det lite varierade övningar i 15 min intervallträning. Avslutade med fler situps och ett par pushups. Jag borde ha tränat mer, men nu ska jag ta ut vovven på en kvällspromenad och sen ska jag nanna kudden istället. Det är en ny dag imorgon och det är ju bättre att ha tränat lite än ingenting alls i alla fall. Får känna mig, inte nöjd, men ok med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D