lördag 5 februari 2011

Svacka

Jag har tränat idag, men inte särskilt mycket. Jag känner att det inte räcker till. Det blev 30 min cardio på crosstrainern imorse. That's it. Inte bara det. Hade en jobbig förmiddag och en jobbig dag eftersom jag hjälpte min syster att genomföra hennes svåra beslut som jag nämnde igår och dessutom idag för 6 månader sedan förlorade en nära familjemedlem. Med andra ord, ingen bra dag alltså. Det slutar inte med för lite träning. Jag har också fuskat med min kost. Träffade familjen idag och var ute och åt. Tog efterrätt, vilket var helt onödigt, men gott. Sen nu ikväll har jag ätit rostat bröd med nutella på. Jag känner mig besviken på mig själv och rädd för att svackan ska bli permanent, för det här verkar onekligen vara en sorts svacka. Jag märker hur mycket mitt mående påverkar min förmåga att stå emot sötsuget och min träningsmentalitet. Måste ta tag i mig själv igen imorgon. Ska ut och springa med min kompis, vilket jag tror blir bra. Jag tror dock att jag även skulle behöva träna mer utöver det. Får se hur dagen utformar sig. Håll tummarna för att jag ska klara av att bryta mig ut ur svackan och fortsätta på den bana jag har påbörjat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D