onsdag 2 februari 2011

Orosmoln

Idag jobbar jag kväll, vilket innebär att träningen var tvungen att ske på förmiddagen. Började dagen med en promenad med vovven. Joggade över ett övergångsställe som blev rött och kände av lite ömhet i knäna. Att bli skadad är en av de sakerna jag oroar mig för när det kommer till min träning, samt att jag ska bli sjuk, eftersom det skulle innebära ett avbrott i träningen. Avbrott är sådant som jag inte hanterar så himla bra, jag brukar ha väldigt svårt att komma tillbaka efter det. Funderade fram och tillbaka hur jag skulle göra med min träning idag. Jag vill ju inte slita ut min kropp så att jag får någon dum skada nu när det går så bra.

Det blev träning i alla fall, bodyrocks Ass Busting Workout från 31/1 och 30 min cardio på crosstrainern. Konstigt, nu efteråt tänker jag "räcker detta?", "har jag tränat tillräckligt mycket idag?" Får väl hoppas det, för nu är tiden slut och det är dags att åka till jobbet. Har ingen lust med det alls idag. Vill hellre vara hemma. Bit ihop, sätt igång, dags att bege sig. Haha, det är ungefär som med träningen de dagar man bara är helt slut och inte känner ett dugg för att träna! Bit ihop, sätt igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D