fredag 25 februari 2011

Kurragömma

Min träningsglädje leker kurragömma med mig och jag kan inte hitta den. Det hann bli eftermiddag innan jag satte igång med träningen idag och enda anledningen till att jag gjorde det överhuvudtaget var att det kändes som att jag var tvungen. Det var något av en plåga rakt igenom, trots att jag försökte övertala mig själv inombords att jag hade kul. Jag gjorde en minivariant av en uppvärmning och sen satte jag igång med bodyrocks On the Floor Abs Challenge från 24/2. Efter det var dags för cardio. Istället för den traditionella crosstrainern blev den drygt 40 min fri dans till min träningsplaylist på Spotify. Planen var att dansa mig igenom alla låtarna och sen sluta. I vissa låtar hittade jag snuttar av glädje, men för det mesta tänkte jag på att jag kanske skulle sluta dansa i förtid. Jag genomförde dock min plan på ren envishet. Avslutade med lite halvdan streching. Så totalt har jag väl varit igång i ca 1 timme idag, vilket inte är fy skam. Men jag är inte alls nöjd med min insats... Jag måste fortsätta leta imorgon och hoppas att jag hittar den, min träningsglädje. Jag behöver verkligen den om jag ska orka fortsätta med min förändring.

PS. Jag tänker hela tiden på godis, choklad, bullar och annat onyttigt... Brutus attackerar från alla flanker nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D