söndag 27 februari 2011

Sumpat min morgon

Ställde klockan på 7 så att jag skulle hinna träna innan vi måste bege oss idag. Precis som igår har vi en fullbokad dag framför oss. Det har inte blivit någon vila den här helgen alls.

Jag var duktig, gick upp direkt när klockan ringde. Mycket tack vare att jag faktiskt gick och la mig i tid igår kväll, trots att det var lördag. Tänk vad lite ordenlig sömn kan åstadkomma! Satte mig direkt framför datorn för att se om bodyrock hade publicerat någon ny utmaning till världen, men nej... Blev lite besviken och visste inte riktigt vad jag skulle göra då. Började surfa efter om det fanns nån annan sån bra sida jag kunde inspireras av, för jag kände inte bara för en tur på crosstrainern. Hittade inget som jag föll för, men snubblade över en kul sida som heter Träningskompisen. Såklart har jag nu skickat in om att publicera min blogg där. Hade varit kul med lite fler läsare! Kollar ni i högerkanten så har jag lagt till en banner från Träningskompisen där.

Detta har såklart ätit en stor tugga ur den tid som var planerad till träning (över 1 timme), så nu måste jag komma igång om jag ska hinna! Här sitter jag liksom i pyjamas och morgonrock och fjantar med datorn istället för att få igång lite svettproduktion! Ajabaja Sara! Sätt igång! Ja, ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D