fredag 4 februari 2011

Mående påverkar orken

Tränade fyra femtedelar av bodyrocks Legs & Cardio Challenge från 3/2 sen var jag tvungen att avbryta för att tvätta. Kom inte igång igen för senare ringde min syster. Hon har ett svårt val som hon måste göra och det blev en jobbig eftermiddag. Skulle springa med min kompis när tvätten var klar och jag ville inte avboka det bara för att jag var ledsen över min systers situation och över att jag inte kan göra någonting för att hjälpa henne. Att springa idag kändes otroligt tungt. Speciellt när det kändes som om jag bara ville gråta. Att känna som om man bara vill gråta med en stor klump i halsen och samtidigt få in rätt flås för att springa går inte riktigt ihop. Det kändes som om jag fick släpa mig framåt, hur tungt som helst. Men jag gjorde det, jag sprang hela vägen. Min kompis var riktigt stark idag och jag kände hur jag hela tiden sinkade henne. När vi kom fram visade det sig ändå att vi hade sprungit fortare tidsmässigt än de förra 2 gångerna vi sprang. Vi ska springa igen på söndag. Förhoppningsvis känner jag mig starkare då så att jag kan ge mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D