lördag 26 februari 2011

Dåligt med tid

Idag är jag fullbokad och det gör mig stressad. Jag har klämt in lite träning ändå, dock ingen cardio för det hinner jag inte. Beroende på när vi kommer hem så kanske jag hinner det ikväll, men jag tvivlar på det. Var duktig eftersom jag gjorde både uppvärmnings- och strechingrutinen på bodyrock före och efter träningen som idag var You Push Me Workout från 25/2. Tyckte faktiskt att det var en rolig workout och jag pushade mig själv rätt bra idag. Typiskt att jag ska hitta lite träningsglädje när jag har ont om tid och inte kan utnyttja den tillfullo. Men nu kan jag inte babbla på mer här, för tiden rinner iväg snabbt och jag ska åka om mindre än 1 timme. Innan dess ska jag duscha och göra mig iordning, samt helst hinna med ett par ärenden. Tvivlar på min förmåga att hinna med allt det, men jag ska göra mitt bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D