onsdag 23 februari 2011

Inte på topp

Idag har jag känt att jag inte har gett allt i min träning. Jobbar kväll även denna dag, fast jag ska åka hemifrån 2 timmar tidigare än igår, så jag har inte lika mycket tid till träningen som då. Dessutom kom jag hem från jobb så himla sent igår natt (kl 2.30). Har kanske fått max 5 timmars sömn. Kände att jag behövde stiga upp imorse så att jag kunde få in både en lite längre hundpromenad och träning, därav de få timmarnas sömn. Sen hade jag dessutom svårt att komma till ro när jag skulle somna, jobbtankar snurrade runt, runt i huvudet och jag kände mig inte så himla trött. Det var riktigt svårt att varva ner.

Träningen då. Jag har gjort bodyrocks No Fear Exercise Challenge från 22/2. När jag skulle göra dagens cardio kände jag inte för crosstrainern, så det blev fri träning i 20 min istället. Men, som sagt, det var svårt att ge allt idag. Jag får tänka att jag i alla fall har tränat lite och att det är bättre än ingenting.

Oroar mig fortfarande över vad jag åt igår kväll. Tycker att magen ser mer pluffsig ut idag än vad den brukar göra när jag vaknar. Jag kanske inbillar mig? Kan en kväll göra en sån stor skillnad? Är den negativa förändringen tillfällig, eller har jag saboterat mig själv? Eller, är det ingen förändring? För förändringen är inbillning? Ja, usch vad tankarna kan flyga runt och sätta griller i huvudet på mig. Måste försöka släppa det nu. Det var mitt val igår kväll, dessutom ett medvetet, om än inte klokt, val.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D