torsdag 27 januari 2011

Det känns bra!

Äntligen! En bodyrock workout! Som jag har saknat Zuzana och Freddys svettpass! Idag blev det Ready to Sweat Workout från 25/1. Igår när jag hade varit ute och joggat med vovven blev jag sugen på att köra den workouten, men då hann jag inte eftersom jag skulle till jobbet. Skönt att ha gjort den idag! Riktigt skönt! Nu känns det som att jag är på rätt spår igen! Efteråt blev det 30 min cardio på crosstrainern. Nu känns det nästan slappt om jag bara kör 20 min. Avslutade med lite situps innan det blev streching. Försöker bli bättre på det sistnämnda. Har inte haft avdomnade händer sedan jag började strecha. Streching rules! Tänk att sambon kan ha så rätt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D