fredag 28 januari 2011

Morgontrött

Tvättdag... Hur jobbigt är inte det... Idag jobbar jag dessutom kväll/natt, så jag hade behövt sova ut på morgonen egentligen. Men icke. Det är så himla svårt att få tvättid hemma hos oss, så vi passar på även om det blir dumt med jobbtider ibland på fredagar. Jag brukar försöka tänka att jag kan sova en stund på eftermiddagen innan jag ska åka till jobbet, men oftast hinner jag inte det. Dvs jag börjar jobbpasset med en stooor gäsp. Inte bra. Nattens sömn har nog i alla fall närmat sig 8 tim, vilket är bra ändå. Jag hade tänkt gå och lägga mig tidigare men började se på Dragonfly när jag tränade och blev fast. Gick dock och la mig direkt efteråt (vilket är ovanligt).

Imorse fick jag ett sug efter att väga mig. Motstod eftersom jag har bestämt mig för att vänta tills på måndag, men jag är så himla nyfiken på om det har blivit några resultat att tala om. Tänk om jag inte har gått ner nånting, eller väldigt lite? Då kommer jag att bli så himla besviken. Efter att ha kämpat så vill jag ju se att det har hänt nånting! Jag håller tummarna för bra resultat på måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D