lördag 22 januari 2011

Överkomma trötthet

I förmiddags kände jag mig stark och oövervinnerlig efter joggingturen. Jag ville bara fortsätta träna. Sen på eftermiddagen blev jag fruktansvärt trött. Visste inte hur jag skulle kunna få mig själv till att träna mer, som jag hade tänkt göra från början. Sen på kvällen tog jag tag i det. Kollade först in bodyrocks workout, men kände att jag inte klarade av så mycket squats och lunges idag pga en förvärrad träningsvärk i låren efter joggingturen. Hade dock läst i Stadiums tidning om ett 21-dagarsprogram för att börja komma i form på www.jointhemovement.se, kollade in den och gjorde Pass 1 men utan uppvärmningen, eftersom lägenheten fortfarande är för trång med för mycket grejer. Sen blev det en timmes crosstrainer i lagom fart. Är nöjd med min träning idag, nöjd att jag tränade ikväll fastän jag kände mig trött. Nu är det dags att lyssna på kroppen och gå och lägga mig, för jag är fortfarande trött. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D