onsdag 19 januari 2011

Spelar det någon roll?

Jag tänkte innan jag klev upp på vågen att jag nog inte borde, men jag gjorde det ändå. Kunde inte låta bli. 73 kg... Nu har jag tränat och tänkt på var jag äter i 2 veckor, spelar det ingen roll vad jag gör? Jag vill se resultat, men de resultaten jag ser är inte positiva! Visst, det blev att jag åt mer än vanligt när jag var på planeringsdagar, men jag har ju tränat också! Och jag undvek en massa onyttigt! Får inte ge upp nu, inte ge upp. Fortsätta kämpa. Sambon säger att jag inte ska stirra mig blind på vikten, det är inte det som är viktigast. Jag ska verkligen försöka att ta det till mig. Det konstiga är att jag börjar arbeta med min hälsa och det första hindret jag stöter på (förutom mig själv) är en viktplatå. Dom brukar ju inte dyka upp förrän lite senare? Nu ska vi tänka: sudda vikten, sudda vikten, se framåt, fortsätt träna och äta regelbundet, samt undvik onyttiga grejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D