söndag 16 januari 2011

Positiva konsekvenser!

Yes! Vikten är något förändrad! Ligger nu på 72,4 kg! Igår undvek jag mjukt bröd samt hade en bra träningsdag! Konsekvenserna av vad jag gör under dagen visar sig på ett både positivt och ett negativt sätt, det är ju tydligt! Tanken kommer igen: Kan undvikandet av mjukt bröd och träningsorken ha ett samband? Jag känner mig heller inte like uppblåst i magen idag. Zuzana menar att man behöver lyssna på kroppen när den försöker göra sig hörd, något som jag vet att jag är dålig på. Så jag kanske bör kunna ge mig själv aktiva vilodagar om kroppen känns sliten, trixet är att inte låta dessa dagar ta över och mota bort träningen helt. Det gäller att inte fastna i en svacka, utan kämpa på trots att det känns jobbigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D