tisdag 25 januari 2011

Räcker det?

Hade lite jobbigt att komma igång idag, men jag tillät inte Brutus att ta över idag heller. Kollade in bodyrock, men där fanns inget nytt inlägg sedan jag kollade igår. Det blev träning från Stadiums sida idag igen, men jag tycker att ett pass ger för lite, så jag passade på att träna ifatt. Nu har jag gjort alla träningar som finns upplagda på sidan, dvs Pass 4, 5, och 6. Sen blev det lite drygt 30 min cardio på crosstrainern.

Min fråga till mig själv är om den här träningen verkligen räcker till? Gör jag av med tillräckligt mycket kalorier samt undviker alla ätbara frestelser så att ekvationen slutar med viktnedgång? Bodyrocks träning känns mer effektiv än Stadiums. Det ska bli skönt när Zuzana och Freddy (på bodyrock) kommer tillbaka efter sin semester så att träningen och utmaningarna går tillbaka till det normala, med filmer osv! Hoppas bara jag klarar av dem också.

Jag får vara glad att jag har gjort nånting idag i alla fall, som sagt, jag släppte inte Brutus genom gallret. Han vill bara släppa ut latmasken i mig och det vill jag undvika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D