fredag 28 januari 2011

Greeeaaat!

Det känns verkligen toppen att träna! När jag tänker tillbaka på de gångna 3 veckorna så har jag generellt sett mått betydligt bättre än tidigare. Jag känner mig stolt över att jag lyckas med det jag har föresatt mig att genomföra, för nånstans trodde jag aldrig att det skulle hålla i sig så pass länge.

Dagens träning har blivit bodyrocks Sexy Legs Exercise Challenge från 27/1. Ett härligt, hårt och svettigt pass på 30 min. Sen blev det lite situps innan jag ställde mig på crosstrainern för dagens cardio. 30 min såklart, man är väl ingen slacker! Nu måste jag avsluta, dags att köra och hämta fantastisk, god och mycket stark thaimat!
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D