torsdag 20 januari 2011

Går det att lita på?

Vikt: 72 kg

Helt plötsligt tappar jag 1 kg jämfört med igår morse! Härligt! Men går viktnedgången att lita på? Jag vågar nästan inte bli glad. Igår tränade jag på morgonen, samt gick på crosstrainern i 1 tim på kvällen i ganska låg fart, så träningsmässigt var det en bra dag. Kostmässigt var det dock en betydligt sämre dag. Inte så att jag har stoppat i mig en massa onyttigheter, för det har jag inte. Snarare stod jag emot onyttigheter genom att bara dricka te och inte äta en kanelbulle på jobbets kvällsaktivitet. Jag åt däremot ingen lagad mat på hela dagen. Det jag åt var fil eller yoghurt och knäckebröd till frukost, lunch och kvällsmat när jag kom hem. Inga mellanmål. Skulle jag då äta mat idag så misstänker jag att vikten imorgon kommer att öka igen. Även om en viktökning kommer att göra mig besviken, så känner jag mig ändå förberedd på att det kommer att ske, för jag kan ju inte bara leva på frukostmat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D