torsdag 27 januari 2011

Mer sömn

Slutade sent på jobbet igår. När jag kom hem visste jag inte riktigt om jag skulle ta och få in ett träningspass till eller ej. Jag var rätt slut i huvudet och bestämde mig för att morgonens träning fick räcka. Det dåliga samvetet dök upp direkt och sa att jag var lat. Hade Brutus kommit åt mig, eller kan jag känna mig nöjd med den insats jag faktiskt gjorde på morgonen?

Beslutade mig för att jag skulle gå och lägga mig tidigt eftersom jag inte tränade en gång till. En viktig del i min förändring som jag ännu inte fått till riktigt. Strax efter kl 21 kröp jag till kojs. Det innebar 8 tim sömn, även om jag inte somnade på studs, vilket jag såklart inte gjorde. Dessutom vaknade jag upp mitt i natten och trodde att jag hade försovit mig. Suck, mer övning i konsten att sova blir det alltså, för det där var ju inte helt bra.

Nu på morgonen känner jag mig dock ok utvilad. Dvs jag har åstadkommit en positiv förbättring i det tredje benet för välmående! Nu ska jag bara fortsätta att sova mer, med siktet inställt på 8 tim/natt.
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D