lördag 15 januari 2011

Tillbaka i sadeln

Har haft en social dag idag. Träffat en kompis till frukost och sen min ena syster. Det har blivit 2 lite längre promenader också på totalt ca 6 km. Kom hem sen eftermiddag och kände mig ganska trött. Jag tog mig dock i kragen och kollade in bodyrocks hemsida. Zuzana inpirerade igen och jag genomförde både Bodyweight Exercise Challenge från 13/1 och Swimming in My Own Sweat Workout från 14/1 (ett mycket passande namn på den här workouten). Sen var det den obligatoriska cardion i 20 minuter. Jag är faktiskt stolt över mig själv som inte slappade till även idag! Var lite orolig att jag redan skulle börja tappa greppet, så som Zuzana pratade om inför utmaningen från den 13:e. Men inte än minsann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D