söndag 16 januari 2011

Halvtomt glas

Jag tycker inte att jag har gjort så bra ifrån mig under dagens träning, trots att jag har genomfört det jag skulle. På bodyrock var det Get Up Step Up Exercise Challenge från 15/1 som gällde. Sen var det såklart den obligatoriska cardion. Jag valde att göra 30 minuter på crosstrainern istället för 20 pga att det var en utmaning och inte en workout idag. Tog dock inte i så hårt som jag kunde ha gjort. Har också gått längre promenader med vovven under dagen. Så varför känner jag mig ändå misslyckad idag? Jag har ju gjort det jag ska. Kanske för att jag känner mig tjock ikväll? Stor skillnad mot känslan imorse. Tänk att glaset kan vara halvfullt på morgonen och halvtomt på kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D