lördag 26 mars 2011

Runkeeper PRO

Häromdagen fick jag ett mail från Runkeeper där dom gav mig rådet att ladda hem appen Runkeeper PRO till min telefon, eftersom de inte längre stöder den version av Runkeeper (free) som jag hade. Just nu var PRO-versionen dessutom gratis, så jag tänkte varför inte. Testade den pimpade versionen idag på morgonpromenaden med hunden, vilket var tur eftersom jag snart ska ut och springa med N. Den verkar funka bra, men nu har jag ändrat den till att mäta i km istället för miles eftersom jag inte fattar hur långt jag har sprungit i miles, fniss. Fast, haha, rösten var ju lite störig. Får se vad ska ska göra åt den eller om jag ska ha den kvar. Nu ska jag ut och springa! Ciao!

2 kommentarer:

  1. Den har jag den är superduper DUNDER bra !!!
    Jag tog oxå erbjudande när det var gratis i januari.
    Nu säger en röst hur långt tid man har gått varje km eller så kan man välja att hon säger hur långt man gått var 5:e min tror jag det var.superbra och superkul + att när man startar runkeeper så hoppar musiklistan igång av sig sj , nu behöver man inte krångla och sätta på ipoden först och så.
    För mig gjorde det stor skillnad med musiken för oftast såglömde jag sätta på musiken innan och när jag väl hade startat runkeeper så kunde jag inte sätta på musiken i efterhand då registrerade inte runkeeper längre såå jobbigt.

    SvaraRadera
  2. Hm, måste nog se till att lägga in lite musik på min telefon då. Har inte gjort det :P. Det känns som att den här versionen är mer stabil än vad den andra var också, vilket alltid är bra. Har stört mig mycket på när den gamla versionen krånglade med kartorna och sånt.

    SvaraRadera

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D