lördag 19 mars 2011

Hälsobloggen

Genom en av bloggarna jag följer hittade jag idag till Hälsobloggen och har registrerat den här bloggen där. I min kategori (jag valde viktminskning) hamnade jag på plats 93 av 170. Det känns ändå bra att jag inte hamnade sist! Men jag ska jobba föra att hamna högre upp i listan och jag antar att det handlar om hur många läsare man har, men jag är inte säker. Är ju inte superduktig på den typen av datagrejer, men har du en fråga om något eller behöver lösa ett problem i Word, då ska du komma till mig, haha. Tillbaka till sak. Tydligen kan man skriva hälsoartiklar som kan generera besök eller nåt sånt, måste läsa in mig lite på vad det innebär. Det stod något om någon räknare som man hittade på blogg.se, men jag fattar inte riktigt hur jag ska hitta den, för jag vill ju inte starta upp någon ny blogg. Jag har nog med den här och min andra blogg, plus jobb, träning, sambo, hund/katt, försök till socialt liv, familj, mentala fajter med Brutus, osv (utan inbördes ordning). Poängen är i alla fall att sprida min blogg lite. Jag håller tummarna för att det ska funka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D