onsdag 30 mars 2011

Vilodag

Har jobbat en lååång dag. Funderade först på om jag skulle träna på crosstrainern till Grey's Anatomy så att det blev nån träning idag, men när jag väl kom hem, ja innan egentligen, kände jag att jag var så fruktansvärt trött. Så nu sitter jag här i sängen istället och ser på Grey's och bloggar. När programmet slutar är tanken att jag ska nanna kudden direkt. Mr D fick kvällspromenaden innan programmet, så allt är ordnat.

Vet inte riktigt hur jag känner inför det där med att inte träna idag. Hade egentligen velat göra det. Samtidigt har jag ju funderat på att jag måste införa en vilodag per vecka. Kanske är den dagen idag? Kanske är det ett bra val jag har gjort, även om det inte riktigt känns så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D