onsdag 9 mars 2011

Hälsouppdatering

Astrött som vanligt på morgonen, har såklart inte sovit tillräckligt. What else is new. Stel och fyrkantig i axlar och nacke, också inget förvånade men jag vet att det inte är bra. Vaknade med käkarna hårt ihoptryckta. Jag måste ta tag i min stress och försöka jobba med avslappning mer.

Sen till det mest akuta - har jag fortfarande halsont? Hör och häpna, det har faktiskt mildrats något. Har inte lika ont och är inte lika svullen i halsen. Ska fortsätta gurgla saltvatten och försöka jobba med att få mer sömn, dvs gå och lägga mig tidigare på kvällarna. Håll tummarna för att jag fortsätter på vägen till friskhet, att halsontet vände i lindan!
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D