torsdag 17 mars 2011

Träna, sen äta

Sambon har nån redovisning i skolan nu, så efter jobbet passade jag på att träna först, innan kvällsmaten. Efter uppvärmningen gav jag mig på bodyrocks intensiva 4 Minutes Workout från 16/3. Det var 15 sekunder på max fart och 5 sekunders vila, 2 st övningar om vartannat, i som namnet säger 4 minuter. Jag tror att jag hade kunnat ge mer. Därför blev det 1 tim cardio på crosstrainern efteråt för att kompensera, plus lite dips, sit- och pushups innan. Strechingen kom jag ihåg. Tycker inte att jag känner av den lika mycket som jag gjorde i början. Kan det vara att musklerna inte är lika spända längre som de har varit? Man kan ju alltid hoppas.

Nu kom sambon hem. Jag ska duscha och äta nånting, inte nödvändigtvis i den ordningen. Är vrålhungrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D