torsdag 10 mars 2011

Inbillsk

Idag var det en utmaning på gång på bodyrock, nämligen Pretty Fly Exercise Challenge från 9/3. Började dock med deras uppvärmning. Det har blivit en rutin att värma upp nu, så det behöver egentligen inte ens skrivas egentligen. Ska nog sluta skriva det. Det blev 30 min crosstrainer efter utmaningen. Har inte strechat än. Hm, det får jag nog fortsätta fokusera på.

Tillbaka till utmaningen. När jag tittade på Zuzanas instruktionsvideo tänkte jag att wow, det där blir ju inte så svårt. Hon klarade 18,5 set. Jag borde kunna klara ganska många jag med. Haha, jag vet inte vad jag tänkte med då, för jag är inte ens i närheten av att vara så vältränad som hon är. Jag klarade 8,5 set. Känner mig kass, men så tänker jag på vem det är jag jämför mig med och då känns det bättre igen. Jag kanske också kommer dit nån dag, eller i alla fall närmare, men det är en lång väg kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D