tisdag 22 mars 2011

Nya rutiner

Dagens träning började med ca 40 min crosstrainer tillsammans med Desperate Housewives på tv:n. Sen blev det bodyrocks Gaga for Poker Face Workout från 7/2, fast jag kortade ner den till 16 min istället för 20. Istället gjorde jag lite situps efteråt innan strechingen.

Jag fick ett råd av Anna tidigare om att inte äta så mycket innan träningen, utan äta lite och sen äta mer efteråt istället. Har funderat över det. Det skulle innebära en liten ommöblering av kvällens aktiviteter efter jobb. Vilket i och för sig inte hade varit helt fel. Det hade varit skönt att få träningen avklarad tidigare. Visserligen vill jag inte äta kvällsmat för sent, men om vi äter vid 19-tiden kanske det ändå funkar. Förbränningen är ju igång då i så fall, eftersom jag precis har tränat innan. Imorgon jobbar jag kväll, så då kan jag inte testa det, men ska försöka komma ihåg att ändra rutinerna på torsdag kväll och se hur det går. Tack för rådet Anna! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D