fredag 25 mars 2011

En sån dag

Idag känner jag mig bara hungrig hela tiden. Åt en tallrik fil med Start för en stund sen och nu har jag huvudvärk. Varför tog jag Start? Jag var hungrig, sugen på Start och det är väldigt lättillgängligt. Bara hälla upp i en skål, på med lite fil, blanda och stoppa i huvet. Start är inte så nyttigt. Start innehåller mängder med socker. Varför, varför, varför? Onödigt, onödigt, onödigt! Nu vill jag äta nånting igen. Suget är igång igen. Dumma Start. Dumma mej som inte har nån självdisciplin. Värk i tinningarna. Känner jag behöver träna. Men vill bara se på Heroes. Vill inte åka bort ikväll. Vill, vill, vill, ja vadå? Äsch, inte vet jag? Ingenting! Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D