onsdag 2 mars 2011

Morgonträning

Klockan är nu strax efter 9 på morgonen. Jag är färdigtränad och redo för min dag. Jobbar sent så min så kallade sovmorgon blev istället en träningsmorgon. Vilket det i och för sig brukar bli när jag jobbar sent. Det är ett rätt sjysst sätt att börja dagen på faktiskt. Jag gillar morgonträning! Idag var jag duktig och började med bodyrocks uppvärmningsrutin, sen gjorde jag deras Halo of Sweat Workout från 15/11-2010. Dagens cardio blev som vanligt 30 min crosstrainer. Körde på i bra fart till min särskilda playlist på Spotify. Svetten riktigt lackade, efteråt kände jag hur det rann om mig. Gillar inte det riktigt, men det är ju ett gott tecken på att det jag gör kommer att ge resultat. Avslutade med streching, vilket jag har glömt att göra de senaste dagarna. Nu känner jag mig skönt avslappnad. Känner inte alls för att åka till jobbet om 40 min och den stressreaktion som jag vet kommer att sätta fart så fort jag anländer till mitt överbelamrade skrivbord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D