lördag 12 mars 2011

Tidspress

Nu har jag tagit igen den bodyrockpass jag inte gjorde igår, nämligen Only Girl In the World Workout från 10/3. Hoppade över uppvärmning eftersom jag ansåg att mitt joggingpass på förmiddagen hade värmt upp mig tillräckligt, det är mycket möjligt att det egentligen var Brutus som talade förstås. Efter workouten tänkte jag även köra Mr Vain Exercise Challenge från 11/3, men det bara gick inte. Jag såg ut som en groda och kunde inte genomföra ett enda set rätt. Jag gav upp, där var Brutus definitivt inblandad i spelet. Det blev ingen crosstrainer eftersom jag har varit ute och sprungit.

Nu ska jag till jobbet om ca 3 timmar och jag har en bok som egentligen behöver vara utläst på måndag kl 18.45. Antal sidor kvar ca 400. Det är anledningen att jag inte tränar mer idag. Om en timme måste jag laga mat så att jag hinner äta före jobb. Plus att hunden behöver komma ut på eftermiddagspromenad, sambon är iväg och träffar en kompis så han kan inte fixa det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D