fredag 18 mars 2011

Jag vann över Brutus idag

Jag trodde inte att det skulle bli någon träning alls idag. Planen var att träna innan det var dags att tvätta, dvs på förmiddagen. Sen blev det inte av, då tänkte jag att det blir efter tvätten, men jag kom inte igång då heller. Kvällen kom och jag tänkte att nu är det försent att träna, det kommer inte att bli av. Sen fick jag bara nog. Nej minsann! Här skulle inte Brutus komma och bryta sig igenom mina försvarsmurar! Jag skulle visst träna! Det blev en snabb uppvärmning, bodyrocks Touch It Exercise Challenge från 10/2, 45 min på crosstrainern, några dips, sit- och pushups, samt en lite slarvig streching. Jag känner mig duktig som faktiskt kom igång, men undrar om jag är i en platå, om det jag gör räcker. För samtidigt som jag tycker att jag har gjort bra ifrån mig känner jag mig fortfarande som en latmask.

Nu ska jag äta lite frukt (äpple, päron och kiwi) med turkisk yoghurt, krossade linfrön och några hasselnötter. Imorgon blir det dags att bege sig till torget och handla mer frukt och grönt. Det börjar tryta i kylen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D