tisdag 15 mars 2011

Skönt att träna

Bodyrocks uppvärmning, Lose Yourself Workout från 14/3 och 30 min cardio på crosstrainern är vad dagens träning bestod av. Det kändes grymt skönt att få träna och svettas otroligt nog, jag som inte gillar att svettas. Vem vet, jag kanske börjar vänja mig? Jag funderar kring om den träning jag gör räcker? Visst är det så att lite är bättre än inget, men i januari fick jag in mer rörelseunder en dag än vad jag får nu. Mycket beror det på att jag inte hinner med längre promenader på morgonen med hunden och kvällarna går så himla fort. Jag har svårt att gå upp när klockan ringer, fastnar framför datorn och är allmänt långsam. Sen helt plötsligt har jag bråttom om jag ska hinna till jobbet.

Lite postworkoutkäk: ett päron med keso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D