söndag 20 mars 2011

Crosstrainer och Heroes

Trodde ett tag att det inte skulle bli någon träning eftersom dagen passerade och jag fastnade vid datorn hela tiden då jag inte åt eller gick ut med hunden (förutom 1 timme då jag faktiskt fick nånting gjort). Kvällen hade anlänt och sen kände jag bara att jag var tvungen. Var ovanligt nog inte sugen på att bodyrocka. Satsade på crosstrainern framför ett Heroes-avsnitt istället. Ett fantastiskt sätt att fördriva tiden utan att bli uttråkad. Det blev drygt 40 minuter totalt. Blev svettig, men hade gärna kunnat hålla på längre. Som vanligt springer dock tiden ifrån mig. Jag måste duscha, hunden ska promeneras och det ska helst sovas i tid. Behöver mina 8 timmar även om jag oftast måste klara mig utan dem pga att just tiden försvinner för fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D