lördag 26 mars 2011

Solsken och löpning

Efter att ha blivit upptvingad 1 tim tidigare än planerad av mr D's enträgna ansträngningar (den hunden ger sig inte) kom jag ut i lägenheten och märkte att solen strålade in genom fönstren och att himlen var underbart blå! Vid en koll på temperaturen visade det på ena sidan 16 grader och på andra 22 grader. Leendet började formas på mina läppar och glädjen rann till! Det är ju en perfekt dag för mig och N att springa på! Kunde inte bli bättre! Kanske t.o.m. borde skippa understället som jag har använt fram tills nu! Jag vill ge mig ut direkt! Men borde kanske klä på mig något annat än min ljusblå fleecemorgonrock och mina smutsiga, alldeles förstora, vita hotelltofflor först. Måste äta nåt också innan löpningen, så frukost är prio ett. Först får mr D och mr T sitt, sen tar jag mitt. Nu sitter jag här och avnjuter min frukost och tänker på vilken bra löparrunda jag och N kommer att få i solskenet. Jag längtar efter att få komma iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D