lördag 12 mars 2011

Min förmiddag i bilder

Snörde på mig joggingskorna eftersom jag och min kompis bestämt oss för det idag. Kände mig trött och omotiverad, men bestämt är bestämt.
Skulle möta min kompis och passade på att ta en promenad med hunden på vägen, här i hissen förväntansfull på att få komma ut.
Joggingen gick bra idag, vi kände båda att det var tufft men det visade sig att vi förbättrade vår tid ännu en gång. Vi förbättrade vår tid på samma sträcka från 30:25 förra veckan till 27:47 denna veckan. Inte illa enligt mig. Första gången vi var ute och sprang var 22 januari, på samma sträcka som idag hade vi en tid på 33:48. En förbättring på hela 6 minuter! Jag är faktiskt stolt över oss. Nu väntar vi båda bara på att vi ska kunna springa det löppasset som liksom bara känns enkelt, haha. Får se om vi någonsin kommer dit. Men formen inför Vårruset tar sig i alla fall!

Kompisen tappade vanten under joggingen, vi tog en rask promenad tillbaka och hittade den faktiskt! Här är vi på väg hem igen efter upphittad vante. Mycket folk ute denna våriga förmiddag i mars, härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D