tisdag 8 mars 2011

Prioritering

Efter jobbet idag har jag ägnat min tid åt att laga mat, äta och blogga. Nu är klockan 21.15 och jag har fortfarande inte tränat. Jag känner att jag måste göra en prioritering just nu. Antingen väljer jag att träna, vilket innebär dusch efteråt också. Förutom det ska hunden ut på promenad, ja alldeles tydligt blir det en sen kväll för mig om detta blir valet. Eller så prioriterar jag bort träningen idag, går ut med hunden och försöker sova direkt efter det. Sömn som jag har fått alldeles för lite av på sistone och som inte är helt fel när man börjar bli sjuk. Jag lutar starkt åt det sista valalternativet. Är det Brutus som talar? Mycket möjligt, men idag tänker jag lyssna (tyvärr). Det var ändå ett tag sen jag hade en träningsfri dag. Over and out...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D